Hari Kokurikulum Minggu Pertama

Assalamualaikum ^_^

Pada 9 Jun - 11 Jun 2014 telah bermula kelas kokurikulum pertama bagi Semester 1 hingga Semester 3. Kelas kokurikulum yang diadakan hanyalah untuk pelarasan subjek-subjek kokurikulum yang mana pelajar-pelajar menghadapi masalah untuk mendaftarkan subjek kokurikulum mereka. Pada minggu pertama ini, Kelas Kokurikulum untuk Semester 1 bertempat di parkir di hadapan Unit Kesihatan dan Kelas Kokurikulum bagi Semester 2 adalah di Pusat Islam.












Untuk Semester 3, sesi pendaftaran secara manual bagi pelajar yang subjek kokurikulumnya tidak ditawarkan di UiTM Kampus Pasir Gudang telah diadakan di ruang legar bilik kokurikulum di Bangunan Budisiswa. Para pelajar tersebut perlu mendaftar semula di dalam subjek kokurikulum yang ditawarkan di UiTM Pasir Gudang seperti Kesatria Negara, JPAM, Badan Pertolongan Cemas, Sukan dan Pembinaan Diri. Antara subjek yang tidak ditawarkan di UiTM Kampus Pasir Gudang buat masa ini adalah kokurikulum Bomba, Brass Band, Hoki, Ragbi, Debat, Kembara, Bola Baling, SoftBall, Ping Pong, Kebudayaan dan beberapa lagi kokurikulum yang lain. 





























Kerjasama yang amat baik telah ditunjukkan oleh para pelajar bagi melancarkan lagi proses pendaftaran kokurikulum Semester 3. Semoga para pelajar dapat menjalani kelas kokurikulum tanpa sebarang masalah pada masa akan datang. 
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             

Comments

Post a Comment

Popular Posts